Ahlan Wa Sahlan



assalamualaikum..
1st of all selamat mengunjungi blog poksu yang baru di create.. tujuan nyer lebih kepada cerita mengenai diri poksu sendiri.. so mgkn gak kite boleh berkongsi cerita dekat blog ni.. mungkin gak kongsi maklumat dan sebagainya.. kalo nak madah2 cinta ke, lirik lagu-lagu cinta pun Insyaallah poksu cube masukkan dalam blog ni..

Sunday, July 3, 2011

tanggal Mei 2011

dah lama jugak sangat la aku x update blog aku ni.. dekat setahun lebih jgk la.. mujur la anak murid aku mase praktikal dulu tanya pasal blog,baru la aku ingt aku ni ade blog..walau x sehebat mana,tapi boleh la jadi diari hidup aku.. so antara peristiwa yang terpenting dalam hidp aku ni adalah pada tanggal 1 Mei 2011. kawan2 dekat facebook insyaallah ramai yang dah tau,tapi ayat biasa yang aku bace,depa mesti kata smp ati x bgtau.. so bl dah sangat ramai la yang kate gitu,konklusinye mmg la aku x bgtau sesape pun...hahaha... pada ari ahad 15 Mei 2011,aku dah pun mengikat tali pertunangan dengan seorang wanita yang insyaallah dapat terima aku seadanya..seorang yang tidak memandang kemiskinan aku,kemontelan aku,ape ntah lg kehenseman aku.. memang ade cerita yang pada aku sangat menarik,tapi ade mase aku cerita kat dalam ni.. coz sekarang ni tggl 4 minit aku nak masuk kelas..PJ di tgh ari.. layankan je...bersambungggggg......

No comments:

Post a Comment